آرشیو اسفند ماه 1400

آموزش خدمات سئو

یادگیری سئو را چگونه آغاز کنیم؟ + 6 پله طلایی شروع یادگیری سئو

۱۲ بازديد

یادگیری سئو

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که همه آموزه ها نوعی خودآموزی هستند. درست است، که با آموزش یادگیری آسان می شود، اما هیچ چیز را یاد نمی گیرید مگر اینکه خودتان بخواهید. (فقط در آموزش خودتان به شما کمک می کنند.) همه موارد بالا گویای این است که اگر می خواهید در یادگیری سئو موفق باشید باید خودتان این کار را انجام دهید.

 

مقاله سئو چیست؟چرا مهم است؟چگونه مقاله سئو بنویسیم؟

۱۰ بازديد

مقاله سئو

یک مقاله عالی نوشته اید؟ آیا این قدرت را دارد بین هزاران مقاله دیگر با همان کلمه کلیدی رتبه بگیرد؟ در این نوشته، شما نحوه نوشتن مقاله سئو را خواهید آموخت.

 

سرعت صفحه چیست؟ چرا مهم است؟

۱۱ بازديد

سرعت صفحه

سرعت صفحه چیست؟

سرعت صفحه (Page Speed)، به مدت زمان دانلود کامل محتوای موجود در یک صفحه می گویند.

منظور از تولید محتوا چیست؟ چرا تولید محتوای مفید و ارزشمند مهم است؟

۱۳ بازديد

 تولید محتوا

تولید محتوا به یکی از مسائل بسیار مهم در سطح اینترنت تبدیل شده است. اول از همه، اصلاً منظور از تولید محتوا چیست؟

 

سرچ کنسول گوگل (Google Search Console) چیست؟چه امکاناتی دارد؟

۱۱ بازديد
گوگل سرچ کنسول

با اولین جستجو در زمینه سئو یا بهینه سازی سایت احتمالاً به عبارت گوگل سرچ کنسول بر میخورید. گوگل سرچ کنسول یکی از ابزار های مهم در زمینه سئو است که همانطور که پیداست سرویسی است که توسط کمپانی گوگل معرفی شده است.

خدمات سئو چیست؟ انواع و بخش های خدمات سئو کدامند؟

۱۵ بازديد
خدمات سئو

اغلب شما با خدمات سئو آشنا هستید و نیاز به سئو کردن را تا حدود زیادی درک میکنید. اما چیزی که اکثر از آن اطلاع ندارید، این است که خدمات سئو چیست؟ خدمات سئو چه امکاناتی را ارائه میدهد؟

در ادامه با بررسی کامل خدمات سئو، قصد داریم تا شما را با بخش های که خدمات سئو در یک پروژه ارائه میدهد. داشتن این آشنایی و دانش شما را در سنجیدن جوانب یاری میکند تا مسیر درستی را طی کنید. هدف از سرمایه گذاری روی سئو سایت، کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل، افزایش بازدید سایت و… است.

این روزها که همه به خدمات سئو نیاز دارند، بعضی ها برای رسیدن به رتبه خوب، مبالغ زیادی را صرف میکنند. ولی اکثراً آگاهی کامل از خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، انواع خدمات سئو و هزینه خدمات سئو ندارند.

بهینه سازی سایت چیست؟ چرا بهینه سازی سایت مهم است؟+انواع سئو

۱۵ بازديد
 بهینه سازی سایت
بهینه سازی سایت با صرف زمان و فعالیت دائمی و مستمر میسر می شود. قدم اول در سئو (seo) یا بهینه سازی سایت، تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز فعالیت و عملکرد رقیبان است. سئو کردن سایت با عمل به تکنیک هایی از قبیل برنامه نویسی، تولید محتوای بهینه شده، ایجاد بک لینک های معتبر و ... قابل اجرا است.
 

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟تاثیر آن بر سئو چیست؟+ 4 اشتباه شایع

۱۵ بازديد

گوگل پنگوئن
برای مقابله با خرید بک لینک و جلوگیری از تکنیک های سئو سیاه، گوگل الگوریتم پنگوئن را معرفی کرد. این الگوریتم باعث بهبودی رتبه سایت های ارگانیک و پایین آوردن رتبه سایت های  که سئوی نامتعارف انجام می دادند، می شد.