آرشیو تیر ماه 1401

آموزش خدمات سئو

کامنت مارکتینگ چیست؟

۱۰ بازديد


comment_markating


کامنت مارکتینگ، استفاده از نظرمخاطبین و کاربران جهت معرفی برند، جلب اعتماد بیشتر، تعامل و در نتیجه افزایش بازدید است. نتیجه وجود چنین امری، افزایش ترافیک ورودی به سایت، افزایش تعداد دنبال کنندگان و فروش بیشتر محصولات و خدمات است.
این روش بسیار ارزان تر و کم هزینه تر از روش های دیگر بازاریابی است که امروزه، درپلتفرم های گوناگونی مثل اینستاگرام بسیار از آن استفاده میشود.

در ادامه به توضیح مفصل این روش بازاریابی خواهیم پرداخت.

 

آموزش Disavow بک لینک های اسپم

۷ بازديد

آموزش Disavow بک لینک های اسپم

درمقاله های پیشین در مورد مفهوم لینک، بک لینک وانواع آن، نحوه ساخت بک لینک و… صحبت کردیم. همانطور که می دانید لینک ها تاثیر به سزایی در رتبه بندی نتایج گوگل دارند. لینک ها می توانند بر روی سایت تاثیر مثبت داشته و سبب بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت شوند و یا برعکس تاثیر منفی داشته و سبب افت رتبه و یا جریمه سایت شوند.

اصول محتوا نویسی

۱۰ بازديد

اصول محتوا نویسی
تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا، شامل ایجاد و تولید محتواهای متنی یا بصری مانند فیلم و عکس و... است  که با هدف جذب کاربر و مشتری برای دستیابی به اهدافی چون، خرید محصول و خدمات یک شرکت تدوین میشود. به بیانی دیگر، هر محتوایی که در جهت رفع دغدغه، نیاز کاربر، سرگرمی و یا یادگیری باشد.
در ادامه به مراحل نگارش و خلق یک محتوا، اشاره خواهیم کرد.

چگونه اسپم اسکور سایت را کاهش دهیم؟

۸ بازديد

چگونه اسپم اسکور سایت را کاهش دهیم
امروزه ابزارهای بسیاری جهت بررسی وضعیت سایت وجود دارند. که برحسب محتوا و قالب، لینک سازی و… به سایت شما امتیاز می دهند. این امتیازات حاکی از وضعیت سئو سایت شماست.

طراحی تجربه کاربری یا UX چیست؟

۹ بازديد

تجربه  رابط کاربری
تجربه کاربری (UX) از مهم ترین مفاهیمی است که این روزها در حوزه دیجیتال به گوش میخورد.
ازآنجا که اینترنت تبدیل به بستری برای کسب و کارهای آنلاین شده، توجه به نکات بصری و ایجاد احساس خوب در مخاطب از اهداف هر کسب و کار آنلاینی است. در این مقاله قصد داریم تا به سوالات شما در خصوص اینکه تجربه کاربری چیست و چه مزیتی برای کسب و کارها دارد پاسخ دهیم. پس اگر دغدغه این روزهای شما پاسخ به این پرسش است، با ما همراه باشید.

سئوی اینستاگرام و هفت تکنیک پرکاربرد در سئوی اینستاگرام

۷ بازديد

سئوی ایسنتاگرام

آیا با سئو در اینستاگرام آشنا هستید؟ منظور از سئوی اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی است. از این نظر که باید تبلیغات را به شکلی بهینه و پیاپی به مخاطب نمایش داد؛ عملکرد سئوی اینستاگرام مانند سئوی سایت است.

 

نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟ + 6 روش برای بهینه سازی آن

۷ بازديد
نرخ تبدیل چیست
نرخ تبدیل، به درصدی از کاربران سایت شما گفته می شود که در راستای هدف سایت شما گام برمیدارند. منظور از هدف سایت، همان دلیلی است که شما بخاطر آن سایت راه اندازی کرده اید. در ادامه به بررسی کامل مبحث نرخ تبدیل می پردازیم.