آشنايي با الگوريتم كبوترگوگل + بروزرساني الگوريتم كبوتر

۲۶ بازديد

چرا گوگل از اين الگوريتم استفاده مي كند؟ آيا الگوريتم كبوتر كمكي به گوگل مي كند؟

الگوريتم گوگل چيست؟ 

به عنوان يك كاربر گوگل، با سرعت و دقت جستجوي گوگل آشنا هستيد.

 دقيقاً چگونه گوگل موفق مي شود سريعاً نتايج جستجو را براي هر پرس و جو پيدا كند؟  قلب فناوري جستجوي گوگل PigeonRank است، سيستمي براي رتبه بندي صفحات وب ساخته شده توسط بنيان گذاران گوگل لري پيج و سرگئي برين در دانشگاه استنفورد.

با توجه به پيشرفت كار B. F. Skinner، پيج و برين استدلال كردند كه خوشه هاي كبوتر كم هزينه مي توانند براي محاسبه ارزش نسبي صفحات وب سريعتر از ويراستاران انساني يا الگوريتم هاي مبتني بر ماشين استفاده شوند.

اين در حالي است كه گوگل ده ها مهندس دارد كه روزانه براي بهبود هر جنبه اي از خدمات ما كار مي كنند، PigeonRank همچنان زمينه همه ابزارهاي جستجوي وب ما را فراهم مي كند.

الگوريتم كبوتر ممكن است با دو پيشرفت ديگر الگوريتم با نام رمز پرندگان در گوگل ، Google Penguin و Google Hummingbird اشتباه گرفته شود.

 به روزرساني هاي Google Penguin با Google Pigeon تفاوت دارند، زيرا آن ها براي مجازات كردن وب سايت هايي كه از  سئو كلاه سياه استفاده مي كنند و در نتيجه رهنمودهاي Google Webmaster در جهت تقويت نتايج موتور جستجو، منتشر شده اند.

اما در حالي كه Google Pigeon و Google Penguin با محوريت جستجوي محلي هر دو به عنوان به روزرساني براي موتور الگوريتم جستجوي موجود Google به كار مي روند، Google Hummingbird يك الگوريتم جستجوي كاملاً جديد ارائه مي دهد كه فراتر از تمركز كلمات كليدي است تا بيشتر به زبان طبيعي يا مكالمه ارائه دهد.

الگوريتم كبوتر گوگل در موتور جستجو 

هر كسي كه از جستجوي وب گوگل براي عبارات جستجوي محلي مانند هتل بريستول يا هتل استفاده كند، متوجه تغيير در صفحات نتايج موتور جستجو (SERPS) خواهد شد.

نكته اي كه در آن جستجوي خود را انجام مي دهيد، در رابطه با مجاورت آدرس مشاغلي كه برمي گرداند، به شدت بر اين SERPS تأثير مي گذارد.

تمركز كبوتر بر بومي سازي كل صفحه نخست بسياري از نتايج جستجو را تحت تأثير قرار داده است.

الگوريتم كبوترهمچنين تعداد بسته هاي نمايش داده شده در SERPS را براي برخي از دسته هاي جستجوي محلي تغيير داده است.

 بسته هاي اصلي، از هفت بسته به سه بسته كاهش يافته است.

 كاربران اين امر را در SERP مشاهده مي كنند.

جستجوي محلي الگوريتم كبوتردرگوگل

جستجوي محلي به چگونگي موتورهاي جستجو اشاره دارد، و ما به طور خاص در اين مقاله به گوگل مراجعه مي كنيم، از الگوريتمي براي بازگشت نتايج براساس موقعيت جغرافيايي كاربر استفاده مي كنيم.

 اين نتايج با نتايج جستجوي ارگانيك ديگر متفاوت است.

هنگامي كه شما يك جستجوي محلي داريد، Google نتايج را بر اساس موقعيت مكاني شما با استفاده از آدرس IP شما از طريق دسك تاپ و رديابي موقعيت مكاني در دستگاه هاي تلفن همراه و هدف سوال شما باز مي گرداند.

 حتي اگر مكاني مانند بريستول را در جستجوي خود وارد نكنيد، Google هنگام بازگشت نتايج، موقعيت جغرافيايي شما را نيز در نظر مي گيرد.

الگوريتم كبوتر موتور جستجو براي صاحبان مشاغل

گوگل اكنون نتايج ارگانيك محلي كمتري را در صفحه اول SERPs پس از Pigeon برمي گرداند.

 اين امر منجر به رقابت بيشتر براي اين رتبه بندي ها شده است.

 از زمان بروزرساني اگوريتم كبوتر، ممكن است تجارت شما با اصطلاحات مختلف در رتبه بندي جستجو دچار نوسان شده باشد و اين ممكن است در بازديد شما تأثير داشته باشد.

 اگر برخي از كلمات كليدي هدف شما از بين رفته باشد، مي تواند تأثير قابل توجهي در بازديد ارگانيك سايت شما داشته باشد.

علاوه بر تمركز بر ارائه خدمات عالي كه بيش از رقبا در منطقه محلي شما باشد، بايد اطمينان حاصل كنيد كه سئو يا آژانس بازاريابي آنلاين شما تمام تلاش خود را براي بهينه سازي سايت شما براي كبوتر انجام مي دهند.

 با اين كار، شانس بيشتري براي جستجوي مربوطه در مناطق مربوطه از افراد مرتبط داريد.

 محلي سازي آنلاين كليد موفقيت آنلاين يك كسب و كار است.

 اگر به درستي انجام شود، بايد در نتايج Google Local Pack و همچنين ليست سايت هاي محلي و سايت هاي بررسي ظاهر شويد، و شانس خود را براي دريافت ترافيك مربوطه به حداكثر برسانيد.

اهميت به روز رساني الگوريتم كبوتر موتور جستجو

به طور خلاصه: هدف آن بهبود تجربه جستجوي محلي براي كاربران است.

الگوريتم كبوتر گوگل با كاهش موارد تكراري بين نتايج صفحه ارگانيك و ادغام شده كار مي كند.

 Google Pigeon به شما امكان مي دهد دقيقاً همان چيزي را كه مي خواهيد بر اساس موقعيت مكاني خود پيدا كنيد.

 هدف آن ارائه نتايج جستجوي مفيد، مرتبط و دقيق تر براي جستجوي محلي است.

 الگوريتم Google Pigeon مزاياي بسياري را ارائه مي دهد.

 برخي از مزاياي اصلي به روزرساني الگوريتم Google Pigeon در زير ذكر شده است.

- جستجوهاي محلي براي تقليد بهتر از رتبه بندي جستجوي ارگانيك، با پرس و جوهاي حاوي پيوندهاي عميق تر به صلاحيت هاي جستجوي وب Google مانند مترادف و نمودار دانش و غيره، انجام شده است.

- ابزارها و نقشه هاي اندازه گيري فاصله Google نيز به روز شده اند، بنابراين جستجوهاي محلي براي دقت بيشتر از هر زمان ديگر اصلاح شده است.

- شعاع نتايج جستجوي محلي براي كساني كه از نظر جسمي به موتور جستجو نزديكتر بودند، به طور قابل توجهي كاهش يافت.

اين امر باعث مي شود تا شركتهاي محلي بتوانند در منطقه عملياتي محلي خود رتبه بهتري كسب كنند.

- مشاغل محلي ممكن است افزايش بازديد در وب و در نتيجه مشتريان جديد بالقوه را داشته باشند.

- دايركتوري هاي محلي، به ويژه براي رستوران ها، در نتايج جستجوي Google بهتر ديده مي شوند.

- اين يك جستجوي برتر براي افرادي است كه با مكان هاي گوگل يا پلت فرم نقشه هاي Google جستجو مي كنند

- اين روش نحوه استفاده از غلط املايي و مترادف ها را در تعريف نتايج جستجو تغيير داده است.

- نتايج جستجوي محلي Google مي تواند در دستگاه هاي دسك تاپ و موبايل مرتبط تر و شفاف تر شود.

 

سخن آخر

به روزرساني الگوريتم Pigeon فقط درصورتي كه صفحات شما به درستي بهينه نشده باشد، بر كسب و كار كوچك شما تأثير منفي مي گذارد.

بهتر است به استفاده از استراتژي هاي سنتي SEO به كار خود ادامه دهيد، محتواي منحصر به فردي براي سايت خود ايجاد كنيد و در فهرست راهنماي محلي پيشرو در صنعت خود حضور پررنگي داشته باشيد.

 

اگر مايل هستيد مي توانيد سوالات خود را از ما بپرسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.